این گزینه را برای یک سینک جدید در نظر بگیرید

ظاهر براق، صاف و دوست داشتنی سینک گرانیتی مشکی را به سختی می توان نادیده گرفت! این می تواند یک سرمایه گذاری بادوام، جذاب و ارزشمند برای منطقه آشپزخانه شما باشد. اندازه ها و طرح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید خرید کنید و بهترین مورد را برای چیدمان خود پیدا کنید. ممکن است به یکی از این موارد علاقه مند باشید که متناسب با فضای باز یا تغییرات دیگری باشد.

برخی تصور می کنند که نمی توانند یک سینک گرانیتی سیاه را بخرند، بنابراین به آنها نگاه نمی کنند. آنها به محصولی رضایت می دهند که از موادی که به اندازه کافی بادوام نیستند ساخته شده است. نتیجه یک سینک است که می تواند به زودی پس از نصب علائم آسیب دیده و فرسوده شود. همچنین می تواند منجر به نیاز به تعویض مجدد محصول در آینده نزدیک شود. اکنون منطقی است که برای نتیجه بهتر سرمایه گذاری کنید.

طرح

در مورد سینک گرانیتی مشکی باید طرح های مختلفی را در نظر گرفت. ممکن است طرح مستطیلی را که بلندتر و نازک تر است دوست داشته باشید. اگر عرض کمتری برای آشپزخانه خود داشته باشید، به خوبی کار می کند زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین می‌توانید به طرح‌های گوشه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک نگاه کنید تا فضایی را که در اختیار دارید به حداکثر برسانید. اجازه ندهید آن فضای خالی از بین برود!

رایج ترین طرح سینک گرانیتی مشکی مربعی است، اما می توانید در مورد عمق آن تصمیم بگیرید. برخی افراد سینک عمیق‌تری را دوست دارند تا بتوانند به راحتی قابلمه‌ها و تابه‌ها را بشویید. اگر دفن زباله دارید، تغییر عمق ممکن است دشوارتر باشد. گزینه ها را ارزیابی کنید تا مشخص کنید چه چیزی برای نیازهای شما بهتر عمل می کند.

با طراحی مربع، می توانید یک طرح بزرگتر انتخاب کنید یا می توانید با طرح سینک اسپلیت بروید. مزایا و معایبی برای هر دو وجود داره. یکی از بزرگترین مزایای طراحی اسپلیت با سینک گرانیتی مشکی این است که می توانید یک طرف ظروف صابونی داشته باشید و از طرف دیگر برای آبکشی استفاده کنید. هیچ تصمیم درست یا غلطی وجود ندارد، فقط به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد.

مناسب مناسب

برای به دست آوردن بیشترین نتیجه، باید مطمئن شوید که آنها به طور ایمن در فضایی که دارید قرار می گیرند. شما باید اندازه‌گیری‌های خوبی انجام دهید و سپس آن‌ها را در نوع تنظیمی که می‌خواهید اعمال کنید. شما می توانید با اندازه ای که با دهانه فعلی سینک خود متناسب است بروید یا می توانید چیزها را تکان دهید. اگر قصد دارید کانترهای خود را عوض کنید، ممکن است زمان خوبی برای تغییر باشد.

شاید همیشه آرزو کرده اید که ای کاش یک یا سینک ظرفشویی اخوان If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *